Anna

Ja, jag vet. Jag vet. Men för i helvete! Jag kan inte rå för vad jag känner.
speciellt när han är så jävla skev och vinn åt alla håll med sitt beteende genemot mig! Playing.
Men jag går på det. Och jag går igång på det.
Fan Krille. Jag vill inte ha dessa känslor. Men likt förbannat tror jag att jag har dom. Men likt förbannat kommer jag fortsätta vara envis och neka. Men blir svårare och svårare. Speciellt då vi fortfarande umgås. Som vänner.
Och saken är ju den, jag vet inte vad jag ser hos honom. Det är så sjukt. Jag har försökt fundera på det och försökt få fram ett svar. Men jag vet inte i helvete vad det är som göra att jag just fastnat för han. Det är galet och jag blir galen.
Jag vet inte vad jag ska göra eller ta mig till.
Skjut mig i huvudet och låt mig dö långsamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0