Anna

Ja, vad ska man säga?
Studenter överallt och det var fan årsen som man själv tog studenten.
Jag vill också vara ung och kunna fira att jag slutat skolan.
Fan. Jag saknar mystiden med Krille. Tror jag att jag gör. Jag vet inte.
Jag var en sväng hos han och Linus i alla fall i måndags. Vi tog några cider. Slödrack. Jag åtminstonde. Tog mig bara två st så det var ju absolut ingen tal om fylla eller så. Bara en afterwork-cider. Drog hem vid halv ett på natten i varken protester eller uppmaningar. Bara på eget bevåg bestämde jag mig att resa mig ur fotöljen och gå.
Kvällen i övrigt hos dem var rätt trevlig så. Krille frågade ut mig om hur dagen på jobbet var, vad vi gjort osv. Sen skratta dom åt min fobi för småkryp. Och äckliga gubbar.
Linus vet jag inte planerade att jag skulle sova där, eller vad hans tankar var men han sa att han skulle sova på soffan. Krilles plats annars.
De gångerna Linus somnat på soffan har det alltid inneburit att jag sovit kvar med Krille i Linus säng. Hade e en baktanke, eller vara Linus?
Försöker han halvdesperat tussa ihop oss igen, för att han är så trött på Krille som aldrig gör något, utan bara lallar bort sitt liv och vill få ut honom?
Jag ska i alla fall bli lugn med killarna nu. Alla killar. Jag ska bara ha kvalitetstid med mig själv hedan efter och bara ha så jäkla roligt med vänner och fester och jobb.
Skita i allt vad män heter och köra mitt egna race. För jag orkar inte föröka läsa av signaler och vibbar och allt vad det nu är. Nu är det Anna-time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0