Fia

Nu kan vi snacka om drama!
Igår skulle vi fira att ja fyllt år, så börja med att ja och Anna drog till frissan så hon fick håret fixat . Blev kanon snyggt ! Efter de blev det hem och korka upp & göra sig iordning för kvällen! Det blev ju inte direkt som vi hade tänk från början , men vi fick skjuss och hämta upp snubben (min älskare) eller vad man nu ska kalla de . Så vi drog på en fest i väntan på att vi skulle iväg på en anna fest. Och när ni väl kommer till festen där min bror va , så hade ja och snubben bestämmt att detta skule bli en bra kväll utan bråka , som vi alltid bråkar annars .. Men Neej, efter fem min där får han spel och drar . För han påstår att ja ljögit för han om ja inte ens vet vad ! Haha så nu har han bett mig dra åt helvete , men det är ju inte första gången haha! Aa men vi drog vidare till den andra festen, och där träffan man lite folk som man inte träffa på nått år . Men en kille där som har tjej och barn och shit blev helt intresserad va mig . Haha och de roligaste är att de är att det är en kille som är helt på Annas storebror . Va blir de liksom ? Anna är som en syster för mig , ska vi ha en varsin i samma familj ?n haha de går ju inte! Vid elva-tolv tiden blev det att dra ut på krogen och slå klackarna i taket. Och där träffar ja en kille, som oxå har tjej som va dyng på! Han och ja dansade intimt hela kvällen och det slutade med att vi gick ända hem till mig efter krogen och det är en bit! hahah ville att vi skulle dra till han som han inte bor så långt från krogen , men han sa att han inte hade någon nyckel hem , men tror att de va en undanflykt i fall hans tjej eller nått skulle vara där . Men men, roligare är att vi höll på hela vägen hem , men när vi väl kom hem slängde vi av oss kläderna och somnade! Haha vi som skulle ha sex, men neej .. vi va för trötta och bara somnade!

Men vad är de med killar som har förhålland , varför ska dom komma till mig? Varför inte singlar?
Det blev en sjukligt lyckad kväll även fast ja och snubben blev osams!
Men hela dagen har man legat och mått som man förtjänar !

Oj ska inte glömma att berätta att vi blev bjudna på allt på krogen igår ! Hel sjuk , en killkompis till Anna bara kom med drickar och cider hela tiden.
Och från och med nu ka ja inte ge ut mitt nummer när ja går ut , fuck va folk har terra mig!

Anna kommer säker med uppdateringar hur hennes kväll slutade igår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0