Konstiga blickar

Okey.
Uppdatering.
Jag (Anna) har en tjej kompis som heter Lisa. Lisa har en kille sedan 10 månaders tillbaka som heter Oscar som är smoking hot!
Grejen är att dom har inte varit tillsammans i hela tio månader utan gjort slut, tagit uppehåll och så vidare under denna tiden.
Och nu när jag börjat umgås med dem mer och mer, så märker jag att de har en viss kärlek till varandra men de bråkar fan för minsta lilla.
Dessutom får jag konstiga blickar från honom hela tiden. Han smsar och ringer till mig också.
Vad kan detta betyda?
Måste jag sluta umgås med dem för att det känns som hans blick tränger igenom min själ och att allt han säger om Lisa menar han inte. Det värsta är, att vi är så lika han och jag. Vi är sjukt lika till sättet och tycker lika dant i många fall. Jag blir tokig. Hade han varit singel, BAM jag hade tagit honom för länge sen.
Vilken hemsk tjejkompis jag är?

Kommentarer
Postat av: Pauldiana

You will be hearing from me soon. Thanks

2011-10-13 @ 11:45:22
URL: http://pauldiana.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0