now she has done it again

Anna
Oh yes. Jag sov hos Krille i fredags till lördagen.
Men tyvärr så har jag tappat allt hopp om han nu. Det var sista gången tror jag vi sov ihop. Får bli så att vi får sluta gå runt den heta gröten och bara förbli vänner. Hur man nu går tillbaka till vänner när man hållt på som vi gjort i månader nu?
Samtidigt håller jag på med en annan kille som Linus och Krille hatar. Jag vågar inte säga något om det till dom. Antingen skulle dom hata mig, eller döda honom. Eller inte bry sig alls?
Fast, what the fuck. Jag vill ju ha drama! Eller?
I fredags slogs Linus och denna kille. Så mycket hatar dom varandra.
I fredags höll jag på med denna kille men gick hem med Krille.
Idag träffade jag denna kille.
Vi smsar nu. Han vet att jag umgås med Krille och Linus. Men dom vet inte att jag umgås med denna kille.
Denna kille heter Martin.
Pinsam tystnad.
Jag sprang in i killen jag inte minns namnet på som jag hade sex med för två veckor sen. Som tidigare nämnt så känner Fia och han varandra.
Nu har jag ett namn. Rickard.
Och nej, vi gjorde ingenting när vi sågs. Jag kände bara pinsamheten som flödade. Skamen som högg tag i mig. Jag ska aldrig mer ligga med någon i min eller mina vänners kretsar.
Kommer bli svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0