anna

Jag vet inte alltså.
Allt vi ville ha var drama. Vi har fått drama. Eller Fia åtminstone.
För mig är det ganska lugnt. Förutom att jag kanske kan ha börjat få riktiga känslor för K.
Jag förstår inte hur det kan ha gått till.
Marcus frågade här om dagen hur det går med Krille, och som jag säger här, jag säger till alla andra sa jag till honom också:
Jag vet inte!
Vi går och håller handen, vi pussas, vi sover tillsammans, vi kramas. Men, vad är vi, hur går det, vad blir det har jag ingen aning om. För det går ju fan inte att prata med killen ju!
I fredags så festade jag, L, K och Moa. Hade as roligt och massa så. Sen flippade L ur på något, ingen vet riktigt vad och han vet inte heller vad så här i efterhand, men allt slutade med att Krille fick gå efter Linus och hjälpa han och jag och Moa gick och käkade lite mat. Sen fick jag gå hem till K och L för jag hade min cykel där utanför dem.
K kommer och möter mig och vi står utanför och pratar och pussas och kramas och så. Jag säger att jag inte vill siva ensam men han sa att han orkade inte gå hem till mig och att han vad skit trött men att han kunde osva hos mig imorgon istället. Han tyckte att vi har ju faktiskt sovit i två nätter så vi kan allt sova själva typ. Jag vet inte.
Sen på lördagen så festade jag och Moa själva först hemma hos henne. Sen ringde jag till Robin och hörde med honom vart han festade.
(Ni vet Robin, min gifta man, som blivit utslängd av sin fru)
Han fixade skjuts till oss så vi fick komma på festen dom var på. Hade skot roligt. Vi blev bjudna på både det ena och det andra!
Sen var det daggs att dra ut på krogen och jag fixade så att Robin fick först köpa mig och Moa ett varsitt paket cigg, sen bjöd han även in oss båda på krogen.
Väl där inne hade vi jätte roligt, dansade och sprang runt och blev bjudna på drinkar och öl.
Moa sa till mig redan dagen efter att jag kom med en ny kille hela tiden haha.
När jag var ute en sväng där man röker kom Krille och Linus fram  och frågade om vi hade kul. Dom stod utanför staketet alltså, dom var inte med ut, fattiglapparna.
Jag fick iallafall en hej puss och en hejdå puss av Krille. Mitt framför alla.
Och sen när vi gick hem från krogen tog vi en paus på en närliggande pizzeria. Sen gick jag och Krille bortåt mot hans och mitt håll. Linus följde med Moa hem.
Vi gick och höll handen hela vägen nästan. Och så fick jag en hejdå puss när vi sa hejdå. Jag skulle hem och Krille skulle bara förbi sig och hämta något sen iväg och fixa någon kille. Så vi skiljdes utan att sova denna natt heller.
Och jag blir så förvirrad. Vad känner han, eller inte känner. För man pussar väl inte någon och håller han mitt bland alla människor om man inte vill det? Eller, jag skulle inte göra det iallafall...
Åååååååååååh ni jävla killar är fan jobbigt jobbiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0