Anna

Det är väl inget direkt drama som hänt senaste, men tänkte ändå uppdatera lite vad som hänt mig sen sist. Jag vet ingenting om Fia så hon får jsälv uppdatera när hon tycker det är dax.

Igår var Linus, Krille och Moa här hos mig. Jag är nämligen hemma en sväng hos mina föräldrar i deras lyxhus. Så vi lagade mat och drack lite vin/öl/cider och badade bastu och hade det gosigt och trevligt.
Efter bastubadandet så satt jag och Krille i källaren och pratade om familjer och sånt, inget anmärkningsvärda saker egentligen, men det var så mysigt att sitta där nere och prata med honom, lyssna på vad han berättar och kommentera och visa att man faktiskt lyssnar!
Sen skulle Moa och Linus dra, men Krille bestämde sig för att stanna kvar här hos mig. Åh, det var så mysigt.
Trodde jag inte han skulle göra men det gjorde han!
Så jag fixade iordning i köket och dolade och grejade. Sen plockade vi med datorn och en film upp till sängen så bäddade vi ner oss och han skuvade sin arm under mitt huvud så jag fick ligga mot hans bröstkorg så låg han och höll om mig under filmen.
Dock så var vi as trötta så jag tror varken han eller jag såg direkt mkt av filmen.
Men ändå kunde jag inte somna, det var något som inte var bra. Så låg och funderade en lång stund på vad det kunde vara. Så sänkte ljudet på filmen, rörde lite på mig, sänkte ljudet mer, rörde mig lite till. Sen, tittade jag up på Krille, och ser att han sin baksnus inne fortfarande... Knuffade på honom och sa att han måste plocka ut den där snusen för jag vill fan inte ha massa snus i hela sängen!
Och då drog han mig till sig och kramade om mig hårt och mummlade att han inte sover.
Så jag lutade ner huvudet mot brötet igen en stund men han gick ju aldrig upp så jag knuffade på honom igen, och han kramade om bara hårdare.
Ja det kanske låter löjligt, men åååh, det var så sjukt mysigt när han kramade om håååårt.
Tillslut gick han iaf upp och spotta ut det där äckliga snuset och kom och kramades igen. Mys mys mys mys mys mys.

Så imorse vaknade jag vid 9-halv 10, gick upp, drog igång en tvättmaskin, diskade undan resten av det som var i köket och snyggade till, gjorde mig lite frukost och så har jag legat på soffan tills nu. Och Krille ligger där uppe fortfarande och sover.
Funderar på att gå ut, ta mig en cigg och sen gå upp och krypa ner hos honom?!

Och Fia! Jag ringer dig så fort jag får chansen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0