Biografi historik del 1

Jag

22 år
Bor i eget
Djur: Inga
Har: För mycket drama

Hur hamnade jag i denna soppa?

Jo, för några månader sen separerade jag och min dåvarande sambo. Egentligen ingen förlust. Gemensamt beslut. Vi hade bara växt ifrån varandra och vi trivdes inte ihop längre!

Sen började jag umgås sjukt mycket med Marcus igen som jag känt i några år. Vi upptäckte att vi har ett stort intresse gemensamt. Så började hänga hos honom och han började hänga hos mig jäkligt mycket!

As go kille ska ni veta tjejer! Han är verkligen guld! Ibland.

Men hans polare, Krille och Linus hängde också ganska mycket hos Marcus. Så blev ju att jag också lärde känna dem.

Allt eftersom tiden gick och alla hängde och man lär känna varandra mer och mer så blev det bara så en helg att jag följde med Krille och Linus hem och sov hos dom. Kommer inte ens ihåg hur eller varför det blev så. Men sen fortsatte jag hänga med dom hem till dom och sover där på helgerna.

Inte varje helg men har nästan blivit det.

I samma veva började jag också skriva med mitt ex. Vi har inte haft jätte bra kontakt sen vi gjorde slut, men vi har ändå alltid haft det.

Och samtidigt, så sprang jag in i Robin, som jag inte träffat på kanske 4 år. Vi festade rätt mycket en del då. Redan på den tiden var han en upptagen man med barn och shit. Så jag rörde honom inte då! Dessutom är han 10 år äldre än mig så det skulle bara ha blivit barnarov nästan. Men då den helgen som jag sprang in i honom så tänkte jag, what´da fuck, vi kör all in! Inte jag som är otrogen, så det är inte på mitt ansvar.

 

Så nu står jag här, en gift man och ett ex på halsen. Två bästa polare som jag båda har legat med. SOM dessutom bor ihop. Ja, ni fattar väl själva att det är mycket i hjärnan. Dessutom, har man ju ett ordentligt liv också vid sidan av allt detta.

 

 

Fia

21 år
Bor med Sambo och barn
Djur: Pojkvän
Har: Hemlig älskare

Hur drog jag in henne i min soppa?

Fia och jag har varit vänner i många år. Vi har umgåtts och har gjort massa sjuka saker tillsammans. Men under något år där så sågs vi inte alls mycket eller pratade nästan överhuvudtaget. Tråkigt men blir så ibland. Sen började vi snacka igen efter en tid. Och vi hittade såklart tillbaka till varandra igen! Riktig vänskap det!

Hon och hennes kille bor ihop i sin fina lägenhet. Men hennes kille är ett svin, rent ut sagt! Hon får inte träffa vilka hon vill och han vill aldrig göra något och han vill absolut inte träffa hennes vänner! Dom har det rent dåligt i sitt förhållande för detta!

Så nu har jag börjat släpa med mig Fia ut igen. Hon har alltid varit party-pinglan nr 2, (1 är ju jag), och alltid haft massa folk omkring sig att umgås med. Men senaste 2 årsen har det planat ut då hennes kille är som han är.

Hon fick träffa Marcus, Krille och Linus och en polare till. Så har vi alla börjat hänga. Redan efter första helgen som hon träffade dessa sprang hon in på snubben. Snubben som hon inlett en affär med. Jag känner honom! Jag är nära van med honom! Egentligen är jag själv emot otrohet, men eftersom Fia har det som hon har med sin pojkvän, så förlåter jag henne. Dubbelmoral. Må så vara. Men i det här tar jag hennes parti! Det är ju ändå drama vi är ute efter?

Så nu står hon och har en sambo, pojkvän, fästman kalla det vad du vill och en älskare. Dubbelliv yes! And we like it! Det får vara så länge det varar alltså. Bara njuta utav det!

Just ja! Ska kanske tillägga att Fia at en barn på dryga året med sin pojkvän. Därför hon heller inte bara kan lämna honom.

Håll utkik, nästa biografihistorik kommer handla om resterande involverande personer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0