Dramaqueen

Seriöst. Fias snubbe som har sin affär med. Han är ju fan inte sann alltså haha jag smäller av på riktigt.
Igår kväll drog Fia hemmifrån för att komma bort från sin kille och för att få träffa sin snubbe och få sova där.
Självklart ska hon och jag sitta i telefon! Vad annars lix, vi måste ju uppdatera oss med våra draman så vi kan delge er det.
Nu var det ju bara så att hennes snubbe blev skit arg på att hon pratade med mig i telefon. Men hallå eller?
Dessutom ljuger han för mig, och säger att de ska vara ensamma, fast grejen är ju den, att falska små råttor som Fia och jag är, vet jag saningen. Krille var även där. Fråga mig inte varför men Fias snubbe säger till Fia att Krille inte vill ha dit mig, för han och Linus inte gillar mig. Grejen vad nu bara den att Linus var med en brud igår så han var inte ens med dom. Och Kruxet igen, när jag fick veta detta, klart jag tar upp det med Linus! Men jag menar, vad tror dom. Okey, man kan inte gilla alla, speciellt kanske inte med tanke på våran månad vi haft, men för fan var ärlig då ändå.
Men det var ju bara ljug från Fias snubbes håll. Fråg mig inte varför han ljuger. Men Linus tog honom med det i alla fall! Så GO LINUS! We like!
Och snubben, sanningen kommer alltid fram ska du se. Dubbelmoral-kärring!

Sen blev snubben as arg igen på Fia, för att hon åkte hem med mig till henne för att umgås med mig, eftersom hennes pojkvän inte är hemma. Men jesus alltså. Lägg ner! Ni är bara älskare! Fia ser dig endast som en boytoy. Get over it lix.

Ikväll kommer det nog att bli så som att mitt ex kommer komma och hälsa på. Och ja, jag behöver väl inte ens säga att det kommer bli bravader under lakanen?
Kommer komma med mer uppdateringa längre fram angående detta!

Dessutom kommer det ju såklart komma mer uppdateringar om Fia och hennes snubbes tjaffs. Man kan ju fan tro att de varit gifta i ett halvår och inte älskare i en månad?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0