funderar över kärlek och så

Ja, nu ligger hon här, Anna, i sin säng och funderar över kärlek och såndär dravell.
Jag funderar över var jag kan ha Krille någonstans.
Finns det ingen kille där ute som kan förklara hans vibbar och hans sätt?
I torsdags så följde han mig ända hem, men han kunde inte sova kvar, för han var tungen att vara hemma när Linus skulle komma, för han var spårlöst borta.
Men han frågade inte om jag ville sova hos honom.
När vi var uppe hos några då på torsdagen så började han snacka med mig om saker som om han bara ville prata med mig men visste inte vad han skulle säga. Så han frågade vad jag visste om en diagnos för han har fått höra att han kanske kan ha det, och det är inte dirket ngt så där speciellt. Sen började han berätta om sina syskonbarn och vad dom hade gjort när han varit där tidigare på dagen och hälsat på.
Det är svårt att förklara men när han pratar med mig sådär så känns det som han bara börjar prata så för att få prata. Är jag så dålig på att läsa av signaler, eller brukar ni grabbar bara sådär spontant prata om er familj?
Och visa bilder på dem och berätta massa om dem? För någon tjej, som ni inte känner något för.
För jag vet inte vad Krille känner eller tycker, då ha inte säger ett skit till mig.. Och så ger han andra signaler, ja ni har ju läst själva vad mysig han är när vi sover.
Men vaddå, är det bara tillfälligt? åååh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0