Gifta män och singel-pojkar

Okey, lite uppdatering såhär på fredagskvällen!
Fia kommer uppdatera själv här sinom tid om en speciell natt hon fått uppleva med snubben! Spännande!
Själv håller jag på att smsa med Robin just i denna stund. Han har tydligen blivit utslängd från sin fru och bor hemma hos sin pappa. Så nu fick jag svaret på varför han ville bo hos mig i några dagar. Klart jag nekade. Herregud, jag klarar inte av att ha någon karl hemma en längre tid. Skulle bli tokig och stycka honom i så fall med kökskniven! För visst kan det där släktet vara, ett släkte för sig, som man tröttnar ganska snabbt på?
Nu håller han på och tjatar om att att ses och visst skulle vi kunna göra det, varför inte liksom?
Men, han vill dessutom bjuda på middag och skit. Men asså, hallå? Jag är inte intresserad av något dejtande. Jag vill bara ha roligt på tråkig tid! Är inte intresserad av att hålla en dialog över ett bord med tallrikar och dryck. Sån kvalitetstid kan jag ha med mina vänner och familj.
Får se nu om jag kanske får sovsällskap inatt... Det lär ju märkas. Krille kanske skulle komma förbi, men det får vi väl se. Det är upp till honom, för jag tänker inte tjata hit honom. Om sanningen ska helt fram, så passar det egentligen inte att han skulle sova här inatt heller, eftersom jag ska upp tidigt imorgon och fixa med saker. Då måste man ju slänga ut honom och jag gillar inte att schasa iväg folk. Bara vissa.
Men det lär ju märkas så vi får väl se om jag har något roligt att komma med imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0