Jävla fuckheads

Jag blir så jäkla irriterad på dessa jäkla män!
Jag bad om en enda jäkla liten sak och vad får man, ett nej? Hallå, vet dom vem jag är eller?
Tack för hjälpen era fuckheads, och ni ska vara karlar som ska hjälpa en eller? Ah tjena! Trodde man gav och tog i ett förhållande, hjälpte varandra men icke!
Nej, nu pallar jag inte. Det var droppen! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH
I know, I know, I know!
Jag var blåögd, jag visste hela tiden jag var det, men jag blundade för mitt egna kloka huvud och följde spänningen. Men ännu en gång har jag fått det bevias för mig det som är så förbannat självklart,
Det Går Inte Att Lita På Folk Som Sysslar Med Fel Stuff You Know!
Jag ska martyra mig själv och jag ska flå mig själv, jag ska klå mig, jag ska misshandla mig, jag ska bränna mig, jag ska piska mig själv tills jag får in i mitt tjocka huvud att jag fucking inte ska umgås med sånt folk!

fuckheads
And I´m a fuckhead

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0