Kan man göra så?!

Fia här som bara måste berätta om min hämska natt !
Vi tar allt från ruta ett. Anna hade ju sitt ex på besök och jag bara väntade på att han skulle åka hem så hon kunde komma över till mig och skvallra om hur det hade haft de. När hon kom blev det att hon ställde sig och gjorde iordning mat medan ja städade lite och tjaffsa med snubben i fall han skulle komma och sova hos mig eller inte. Han är lite nojjig över i fall min kille skulle komma hem medans han är här. Men egentligen är de väl ja som ska vara mer nojjig än han ? eller ? Men i alla fall ja och Anna va helt uppe i våran diskution medan min mobil ringde , det va snubben, vad vill han ? Jo han va utanför mig och trodde ja va ensam hemma, haha trodde han ja! Ja hade ju min älskade Anna här så han blev ju as sne! Efter ett par timmar skulle Anna ta bussen hem - Men som busstabellerna på internet och de i busskuren inte stämde överens så blev det en långpromenad för hennes del, stackarn.
Jag och snubben hade självfallet återförenings sex, underbart !! Men vi bestämmde oss för att vi skulle lägga oss tidigt som han va trött. Men nu kommer vi till själv grejjen . Ja blev sjukligt puss och kram sugen, och nu menar ja verkligen sjukligt oxå ! Jag kunde inte röra honom utan att det vred sig i kroppen på mig. Gjorde allt för att hålla han vaken, men nej ingenting funkade, SUCK ! Så där låg ja fruktansvärt kåt medan han låg och sov ! OHH, va arg ja va! Får man verkligen göra så? Kan man ens göra så ?! Bara låta någon ligga och vara kåt ? Neej , det ska inte vara så eller har ja fel ?! Aa i vilket fall som helst så försökte ja sova , men de gick inte så sprang på toa sen ut tog mig en cigg, försökte sova . Nej det gick inte upp på toa tog mig en cigg och så höll det på ett bra tag innan jag äntligen somnade in . På morgonen när vi vaknade va ja självklart sur , vem skulle inte vara de liksom? Han förökte självklart med allt för ja skulle bli glad, och ni alla vet säkert hur de sluta eller hur? Haha ja återförenings sex! AAAAH va underbart de va! Ni fattar nog själva att ligga dyng kåt hela natten och sedan på morgonen få sig ett riktigt bra sex ! GAAAAH det va underbat !!


Så snart som det hänt något spännade så kommer det uppdatering. Troligen imorgon som Anna ska ut på äventyr i kväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0