Uppdatering

I två nätter har exet sovit hos mig. Jag kan ju säga som så att vi inte har haft sex! Bara pussar och kramar! (inte ens tunga)!
Jag som trodde jag nästan vad nymfoman. Men tydligt inte eftersom jag kunnat hålla mig i skinet!
Eftersom det egentligen inte hänt direkt så mycket sen jag skrev sist så lägger jag ut min och Fias konversation istället. Det handlar ju om allt detta.



Fia

nää ja förstår de .. Om ja får säga va ja TROR ! utan att du ska få spel !.. så tror ja du har lite känslor för Krille . Och ja tycker inte de är fel

Jag

jaa, jag tror nästan det också

jag vill inte erkänna att jag har det.

eller kanske eller vad det nu är

känslor kanske är fel... intresse är nog bättre ordval?

Fia

Haha gött

Men aa intresse , men lite fel att visa de på att ha en annan kille där .. men är de så att Krille  ska sova hos dig i helgen. Kanske de är bra i fall du känner efter lite hur du känner ? eller ?

Jag

jaa men vaddå. vad ska han säga lix? inte direkt så att han visar helt öppet om han skulle känna ngt för mig... jag menar, alltid jag som får ta steget till att hålla hand och pussas och allt... det är fan as jobbigt vettu.

jaa men det blir nog ingen övernattning skulle jag tro. ställer in mig på det iaf. Beror på om dom ska festa fre eller lör. Lör har jag andra saker att göra som involverar det riktiga ordentliga livet….

Fia

nää men visa inte du häller då .. låt han ta första steget nästa ggn .. låt han komma till dig ..

Jag

det gör han icke

Fia

vaa ?

Jag

gjorde så i helgen... tills att jag tog intiativ

jag vet inte. blir helt stönig av han

Fia

Man va faan , försök att luska lite då , prata med Linus eller nått

aa ja fattar de .. killar är inte lätta assdå

Jag

har försökt det också... fast inte helt ordentligt... jag vette fan. nee dom är ju inte det. men jag är glad för de sovstunderna vi har haft.

Fia

Aa dt förstår ja .men du skulle ju vara lite tråkigt om sovstunderna skulle vara slut eller hur ?..

Jag

när jag inte pallar sträva mer så lär jag ju få ett utbrott och böjra bli dramaqueen med honom ist på fyllan. typ ba "Vaaaaaaaaaaaaarföööööööööööör vill du aldirg själv ta intiativ?"

jaa det tycker jag med, därför jag nervärderar mig och tar intivativ. hatar det egentligen haha

Fia

hahahaha aa men dt är bra då har vi mer matrial till bloggen

Jag

men det är väl det som gör att intresset växet. jakten du vet

Fia

Aa , därför ja fall för min pojkvän, för han var så jävla svår flörtad

Jag

men typ... därför jag nog inte känner ngt för exet, för jag vet att det iprincip är ett säkert kort

Fia

för man är van att få lite så som man vill .Sedan möter man någon som inte verkar lika intresserad , och dt är dt som blir spänningen för oss brudar

aa ja förstår de .. vi vill ha utmaningar !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0