Introduktion av dramat

Introduktion, historik

Helger brukar gå vilt till! Det är bara så.
Har en nära vän som jag umgås rätt mycket med! En kille kanske jag borde nämna, Marcus. Man kan ju ha killkompisar.
Han har vänner också, utöver mig, självklart. Vore ju konstig annars ju!
Genom honom har jag träffat två killar, hans vänner. Kristoffer och Linus. Helt sköna typer alltså. Så har detta år då mer eller mindre hängt med dom rätt mycket.
Det intressanta börjar för drygt en månad sen. Helg. Fest.

Jag har sex med Kristoffer. Ååh, jag lovar. Det var så bra! Jag fick komma, utan krav på att han skulle komma! Helt sjukt, galet skönt. Vilken närhet ska ni veta! Verkligen vad jag behövde för den stunden!
Krixet är att någon helg efter, låg jag även med Linus, somnu råkar vara Kristoffers bästa vän! Oh, vi har ett triangeldrama på g. Eller? (kan poängtera att Krille och Linus inte går att jämföra ens, så olika dom är i sängen! Sjukt bra båda två, fast på otroligt olika sätt).

För dryga en månad sen, tog min tjejkompis Fia, ett steg ut på dödsyndernas mark. Hon har pojkvän! Sambo, förlovad och köret, ni fattar. Men hon har träffat en snubbe som hon vänstrar med. Och hennes karl, fattar nada, jag svär. Triangeldrama här också!

Allt eftersom helgerna gått och killarna ramlar förbi och in och ut, hit och dit så tycker jag det är lägligt att skriva av sig. Dela med sig. Kanske i hopp om att det finns lika crazy brudar där ute som jag. Eller bara ge folk något att snacka om. Folk gillar väl sånt eller?

Mitt triangeldrama då. Jo, kruxet är den att Krille vet om att jag och Linus också legat med varandra. Dock har ju jag och Krille redan snackat det där deep-talk som alla pojk-flick, flick-flick, pojk-pojk relationer stöter på, vad är vi efter att vi umgåtts en hel helg, har haft sex och sover med varandra?
Vi är ingenting. Vi vill bara ha närhet. Gr8! Vi utnyttjar varandra! Precis mina takter.
Ändå kunde jag inte ha fullbordat sex med Linus, för jag fick skuldkänslor för vad jag gjorde mot Krille?! Men alltså, vad händer? Linus och jag har iallafall sagt att det har aldrig hänt! Och det går vi på! Och det funkar. Trodde jag ja.
Eller tror.
Jag vet inte. Det är här dramatiken sätter igång och det är här ifrån ni ska få följa.
Under en månad har det hänt mycket, ja! Och jag älskart!

Kan ju tillägga också att mitt i all min drama mellan Linus och Krille, finns det yttligare två pojkar. Robin, som är graderna äldre än mig. Han har hela kittet. Familj, hus, bil you name it! Vi har också börjat inleda en affär. Så Fia, raring, du behöver inte känna dig ensam ;)
Plus att jag fortfarande pratar, och träffar mitt ex. Haha vilken soppa måste du tänka. Och ja. Tänk, fundera och läs. För detta kommer att uppdateras lite hipp som happ vad som händer.
Nu är det drama ala Desperate Housewives, Våra bästa år och Glamour!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0