Long time

Jaa, var ska jag böörja?
Sista månaderna har det blivit mycket Krille och Linus.
Även jag och Krille har umgåtts mycket själva. som vänner då såklart. Har pratat, skrattat, spelat spel, vart ute och gått och umgåtts som vanliga vänner. Och det har känts skit bra alltså.
Men så hände detta nu i helgen. Vi låg med varandra. Dan efter låg vi i sängen hela dagen och bara låg och kramades och hade det skit mysigt.
Och nu, är han jätte konstig...
Fuck fuck fuck fuck om vår vänskap ska bli förstörd för detta. Okej vi har haft våran historia och så och det har ju gått bra efter det men nu är det annorlunda känns det som.
Och ja vill inte få känslor igen för honom. Det är skev fel. Mina känslor har väl aldrig direkt försvunnit så, men de har ju blivit löttare att trycka undan dom. jag vill inte fbörja om från ruta ett igen!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0