revenge

Ja, jag vet inte om jag berättat om Andreas? Jo det har jag ju.
Hur som helst så är det finish mellan oss! För alltid! Efter en sak!
Ohohoh, hålla saker hemligt för mig istället för att vara rak och öppen direkt är det värsta som finns!
Han har gått och skaffat flickvän tydligen! Grattis som fan, men berätta det lix, speciellt när vi fortfarande har en stående knullrelation!
Även om det var längesen nu, men vi har ju aldrig sagt att vi inte ska fortsätta heller.
Men då kan han ju faktiskt kläcka det till mig.

Hur som helst har jag glömt mitt halsband där och har tänkt smita över för att hämta det och för att erbjuda honom det vanliga extraordinära aktiviteter vi brukar hålla på med. Bättre upp om hon är där, roligare om han är själv för att se om han säger något då. Och hur han reagerar.

Sen ska jag gå upp till ungdomsmottagningen och testa mig för klamydia.
Förhoppningsvis har jag inget, men skulle det vara nåt, så skickas det brev till honom OCH mitt ex. Som också har flickvän, hahahaha. Mitt ex kan inte ens misstänka att det är jag som skickar brev isf, för vi det tog ju slut för över ett årsen, men det behöver ju inte smittskyddinstetutet veta haha.

Jag vet, jag är ond, och riktigt fjortisond, men haha, det skiter jag väl i!

So, if you wanna play a game, I´m on. Oh, what a fun game we´re gonna play. SUCH a fune game hun, such a fun game.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0